Podmínky užívání aplikací Growy NET a Growy CRM
Podmínky č. 25-01-31
Společnost growy s.r.o., se sídlem Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2, IČO: 094 77 454, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 336810 („my“ nebo „Growy“) provozuje webovou a mobilní aplikaci Growy NET, a webovou a mobilní aplikaci Growy CRM. Společně budeme Growy CRM a Growy NET nazývat „Aplikace“, pokud bychom mluvili o specificích jednotlivých Aplikací, pak použijeme „Growy NET“ a „Growy CRM“. Growy NET, je dostupná na webové stránce https://growynet.cz, Growy CRM je dostupná na webové stránce https://growycrm.cz. Pro tyto webové prezentace používáme společný termín „Web“.
Tyto podmínky („Podmínky“) jsme vytvořili proto, abychom vy i my měli jasno v tom, jak se Aplikace užívají a jaká máme vzájemná práva a povinnosti.
Úvodem shrneme to nejdůležitější:
- Tyto Podmínky se vztahují na obě Aplikace – Growy NET a Growy CRM. Můžete používat buď jen jednu aplikaci, nebo obě. Když v těchto Podmínkách píšeme o „Aplikacích“ v množném čísle, máme na mysli obě aplikace dohromady i každou zvlášť, podle toho, kterou jste si zakoupili a kterou užíváte. Když budeme mluvit jen o jedné, budeme používat výrazy Growy NET a Growy CRM.
- Aplikace jsou dostupné v režimu software as a service (SaaS). To znamená, že je hostujeme my. Zpřístupníme vám je na Webu a vy k nim pouze přistupujete. Kopii Aplikací si nikam neinstalujete.
- Aplikace nemusí být dostupné nepřetržitě. Garantujeme pouze to, že vyvineme maximální úsilí pro to, aby Aplikace byly dostupné. Plánované odstávky nicméně provádíme v nočních hodinách.
- Smlouvu o poskytnutí Aplikací uzavíráme v okamžiku, kdy vám potvrdíme objednávku Aplikací a poskytneme přihlašovací údaje anebo okamžikem podpisu Smlouvy v písemné podobě. Bez zbytečného odkladu poté, nejpozději do 5 pracovních dnů, vám Aplikace zpřístupníme zřízením administrátorského uživatelského účtu („Admin Účet“). Prostřednictvím Admin Účtu můžete vytvářet uživatelské účty dalších uživatelů („Účet“).
- Pokud spolu uzavíráme individuální Smlouvu v písemné podobě, můžeme si určit práva a povinnosti odlišné od těchto Podmínek, Smlouva pak má před Podmínkami přednost.
- Po zřízení Admin Účtu si můžete vyzkoušet na určitou dobu všechny moduly Aplikací zdarma, své Předplatné si pak můžete rozšířit v Admin Účtu.
- Předplatné se liší především v počtu Účtů (tedy kolik uživatelů Aplikaci užívá), funkcionalitách Aplikací, počtu záznamů a objemu dat, které je možné uložit do Aplikací.
- Za Předplatné můžete hradit cenu dle své volby rychlým bankovním převodem nebo platební kartou.
- Vaše osobní údaje přísně střežíme. O tom, jak vaše osobní údaje zpracováváme, se můžete dočíst v Zásadách zpracování osobních údajů zde: https://growynet.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju/ a https://growycrm.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju/
- Děláme všechno pro to, aby Aplikace fungovaly bez problému. Pokud přece jen narazíte na nějaký problém nebo vadu, ozvěte se nám. Kontakty naleznete na Webu nebo přímo v Aplikacích v centru nápovědy. Případně využijte e-mail podpora@growy.cz
1. O čem jsou tyto podmínky a jak je možné uzavřít smlouvu
1.1. Podmínky a smlouva. Tyto Podmínky upravují pravidla užívání a fungování Aplikací. Vztahují se tedy na smlouvu o poskytování digitálního obsahu, kterou spolu uzavíráme, a jsou její nedílnou součástí („Smlouva“). Smlouva je závazným právním ujednáním mezi námi a vámi. Schválením Podmínek nebo podpisem zvláštní Smlouvy ve smyslu odst. Chyba! Nenalezen zdroj odkazů. Podmínek berete na vědomí a souhlasíte i s těmito Podmínkami. Jiná pravidla pro poskytování Aplikací si musíme domluvit. Pokud si je domluvíme, mají přednost před těmito Podmínkami.
1.2. Předmět Smlouvy. Na základě Smlouvy vám zpřístupníme vybranou aplikaci – tedy Growy NET a/nebo Growy CRM, jejíž popis je uveden na Webu. Spolu s Aplikacemi vám případně poskytneme i další služby (např. podporu na telefonu) uvedené v Podmínkách, případně služby, které si domluvíme. Vy nám za zpřístupnění Aplikací nebo vybrané aplikace zaplatíte odměnu, jak ji definujeme v čl. 5 těchto Podmínek.
1.3. Souhlas s Podmínkami. Pokud chcete Aplikace používat, je nutné, abyste se s Podmínkami seznámili, souhlasili s nimi a respektovali je. Prosíme, přečtěte si, i to, jak pracujeme s vašimi osobními údaji. Všechny informace o tom najdete v našich Zásadách.
1.4. Uzavření Smlouvy. Přístup k Aplikacím můžete získat následujícím způsobem:
a) Registrace. Na Webu se můžete registrovat tím, že vyplníte pravdivé, aktuální a kompletní údaje požadované v objednávkovém formuláři. Kliknutím na tlačítko Odeslat, které odešle objednávkový formulář, vyjadřujete souhlas s těmito Podmínkami a stávají se pro vás závaznými.
b) Potvrzení objednávky. Po odeslání objednávky vám ji potvrdíme zasláním potvrzení objednávky na kontaktní e-mail uvedený v objednávce. Vyhrazujeme si právo objednávku nepotvrdit (zejména pokud jste dříve porušili při užívání Aplikací Smlouvu, Podmínky nebo právní předpisy).
c) Zpřístupnění Aplikací. Po potvrzení objednávky nebo zároveň s ním vám vytvoříme Admin Účet a zašleme vám přihlašovací údaje e-mailem, který jste uvedli v objednávce. To neplatí tehdy, pokud vás v této lhůtě informujeme o nutnosti ke specifickým informacím v objednávce, nebo pokud se dohodneme jinak. Na vytvoření Admin Účtu máme ale maximálně 5 dnů.
d) Okamžik uzavření. Smlouva je uzavřená okamžikem, kdy vám doručíme potvrzení objednávky v souladu s písm. b). Vaše povinnost hradit nám odměnu však vzniká ode dne zpřístupnění Aplikací dle písm. c), resp. od uběhnutí zkušební doby, pokud využíváte Aplikace ve zkušebním období.
e) Zkušební období. Při splnění konkrétních podmínek vám můžeme zpřístupnit bezplatné zkušební období pro Aplikace – více o zkušebním období najdete v čl. Chyba! Nenalezen zdroj odkazů. Podmínek.
f) Nabídka předplatného. Naše Aplikace můžeme poskytovat v jedné nebo několika variantách předplatného, které se mohou lišit dle rozsahu dostupných funkcí v Aplikaci či dalších parametrů (např. počet uživatelů, jednotlivé funkcionality, počet záznamů, které lze do Aplikací uložit a celkový objem dat na jeden Admin Účet; „Předplatné“). Předplatné je uvedené na Webu. Varianty Předplatného a funkce dostupné v každé z variant můžeme měnit postupem dle odst.
g) Výběr Předplatného. V Aplikacích si během zkušebního období nebo po jeho skončení musíte vybrat Předplatné. Některé je zdarma, za některé musíte platit.
1.5. Individuální Smlouva. Přístup k Aplikacím můžete získat i tím, že spolu uzavřeme písemnou Smlouvu s individuálními podmínkami. Smlouva je uzavřená podpisem obou smluvních stran. Následně vám zpřístupníme Aplikace tak, jak to píšeme v odst. 1.4. v bodě c). Zkratky uvedené v těchto Podmínkách mají stejný význam i ve Smlouvě.
1.6. Právní zastoupení. Pokud uzavíráte Smlouvu jménem společnosti nebo jiné právnické osoby, prohlašujete, že k tomu jste oprávněni.
1.7. Vyloučení spotřebitelů. Strany berou na vědomí, že Služby poskytované podle těchto Podmínek nejsou určeny pro spotřebitele, ale pouze pro osoby a společnosti, které je budou využívat výhradně v rámci svého podnikání.
2. Administrátorské a další účty
2.1. Další uživatelé. Aplikace můžete v souladu s Licencí dle čl. 7 Podmínek zpřístupnit vašim zaměstnancům či dalším uživatelům – fyzickým osobám, se kterými spolupracujete (zejm. kontraktorům na IČO). Učiníte tak zřízením Účtu pro každého takového uživatele. Za užívání Aplikací dalšími uživateli odpovídáte tak, jako kdybyste Aplikace užívali sami.
2.2. Neoprávněné jednání. Nejste oprávněni uzavírat s námi více Smluv v rámci jedné z Aplikací a mít více Admin Účtů, pokud se nedohodneme jinak. Nejste také oprávněni zřizovat Účty právnickým osobám ani umožňovat Účty sdílet dvěma a více osobám. V takovém případě si vyhrazujeme právo váš Admin Účet a/nebo dotčené Účty pozastavit či zablokovat, případně odstoupit od Smlouvy.
2.3. Přístupové údaje. Admin Účet i Účty jsou zabezpečené uživatelským jménem a heslem. Pokud vám heslo přidělíme, bezodkladně si ho změňte. Tyto údaje nikomu nesdělujte ani je s nikým nesdílejte. Admin Účet ani Účet nemůžete prodávat, pronajímat ani jinak poskytnout třetí osobě. My vám k nim jenom umožňujeme přístup na základě těchto Podmínek.
2.4. Aktuální údaje. Údaje udržujte vždy aktuální a pravdivé. V případě změn je bez zbytečného odkladu aktualizujte. Pokud uvedete nepřesné nebo nepravdivé údaje, odpovídáte za případnou újmu, která tím může vzniknout. Třeba když vám nebudeme moci doručit nějaké upozornění, která uživatelům čas od času posíláme i e-mailem.
2.5. Kompromitace. Pokud máte podezření, že došlo ke kompromitaci Admin Účtu nebo Účtu (např. únik hesla), neprodleně si přihlašovací údaje změňte a kontaktujte nás na e-mail. My se váš účet pokusíme pozastavit a umožnit vám k němu opětovný přístup.
2.6. Znemožnění přístupu. Prosím, vezměte na vědomí, že na základě našeho vlastního uvážení vám můžeme kdykoliv dočasně nebo úplně znemožnit používat váš Admin Účet a/nebo Účet, a to hlavně pokud jste porušili Smlouvu, tyto Podmínky nebo právní předpisy. Zároveň jsme oprávněni i odstoupit od Smlouvy nebo ji vypovědět, případně odstranit váš Admin Účet a/nebo Účet.
2.7. Omezení odpovědnosti. V případě nakládání s Admin Účtem a/nebo Účtem v rozporu s tímto článkem Podmínek, případně pokud vám omezíme nebo znemožníme přístup k Admin Účtu a/nebo Účtu, neodpovídáme za jakoukoliv újmu tím způsobenou.
3. Zkušební období
3.1. Zkušební období. Po zřízení Admin Účtu vám můžeme poskytnout zkušební přístup k Aplikacím („Zkušební období“). Délka Zkušebního období („Zkušební doba“) a jeho rozsah je vždy uveden na Webu. Zkušební období platí ke každé z Aplikací zvlášť, takže pokud by se stalo, že máte Admin Účet pouze na jedné z Aplikací, např. Growy CRM a chcete zkusit i Growy NET, můžeme vám zpřístupnit Zkušební období i na druhé Aplikaci.
3.2. Aktivace placené verze. Během Zkušebního období je možné aktivovat placené užívání Aplikací v administraci, v sekci Předplatné a fakturace.
3.3. Konec zkušební doby. Zkušební období končí v následujících situacích:
a) pokud aktivujete placené užívání Aplikací;
b) pokud uplyne Zkušební doba;
c) pokud během Zkušebního období zrušíte Admin Účet.
3.4. Důsledky. Pokud skončí Zkušební doba z důvodu uplynutí doby b) nebo z důvodu zrušení Admin Účtu dle c), Admin Účet vám smažeme, včetně všech dat, která jsou jeho součástí.
3.5. Jednou a dost. Máte právo využít Zkušební období pouze jednou. Pokud bychom zjistili, že bezplatné Zkušební období zneužíváte k vyhýbání se placení poplatků, máme právo jednostranně Zkušební období ukončit a zrušit vám Admin Účet. Zároveň si můžeme nárokovat náhradu škody, která by nám tímto jednáním vznikla.
3.6. Podmínky platí i ve zkušební době. Během Zkušebního období jste povinni dodržovat všechny povinnosti a omezení uvedené v těchto Podmínkách.
3.7. Ukončení Zkušební doby. Možnost bezplatného přístupu můžeme měnit, případně ji přestat nabízet. Pokud bychom v rámci vaší Zkušební doby změnili Podmínky a mělo by to za následek právo na zaplacení Odměny, budeme vás o tom předem informovat. Přístup k Aplikacím zdarma můžeme kdykoliv ukončit, a to i bez udání důvodu.
4. Používání aplikací
4.1. Účel Aplikací. Aplikace lze používat pouze k účelům, které jednoznačně vyplývají ze samotných Aplikací a jejich funkcí, které vám zpřístupníme, respektive k účelům, které jsou povoleny těmito Podmínkami, příslušnými zákony a právními předpisy.
4.2. Účel Growy CRM. Účelem Aplikace Growy CRM je řízení obchodu a vztahů se zákazníky.
4.3. Účel Growy NET. Účelem Aplikace Growy NET je interní komunikace a digitalizace firemních procesů.
4.4. Autorská práva. Materiály a další obsah Aplikací může být chráněn autorskými právy a dalšími právy duševního vlastnictví nás nebo třetích stran. Můžete je používat v souladu s těmito Podmínkami, zejména v souladu s čl. 7 Podmínek.
4.5. Zákazy. Při užívání Aplikací nesmíte zejména:
a) užívat Aplikace v rozporu se Smlouvou, Podmínkami či právními předpisy;
b) pokoušet se Aplikace dekompilovat, zpětně analyzovat či se jinak snažit získat zdrojový kód Aplikací či zjistit principy jejich fungování;
c) obcházet, deaktivovat či jinak zasahovat do bezpečnostních funkcí Aplikací;
d) pronajímat, přeprodávat, licencovat, podlicencovat či jinak poskytovat přístup k Aplikacím třetí osobě (s výjimkou uvedenou v odst. 2.1 Podmínek);
e) přetěžovat Aplikace nebo do nich jinak nepřiměřeně zasahovat tak, že by to mohlo ovlivnit její fungování či užívání ostatními uživateli;
f) obtěžovat ostatní uživatele při používání Aplikací.
4.6. Monitoring a omezení. Vyhrazujeme si právo monitorovat Aplikace za účelem zjištění zakázaného chování. Není to však naše povinnost. V případě zjištění zakázaného chování můžeme omezit nebo znemožnit váš přístup k Admin Účtu či Účtu, smazat Admin Účet či Účet, případně odstoupit od Smlouvy.
4.7. Minimální požadavky. Pro užívání Aplikací může být nezbytná určitá verze internetového prohlížeče na vašem zařízení. Proto doporučujeme, abyste internetový prohlížeč pravidelně aktualizovali a používali vždy nejnovější verze. Může se stát, že ve starších verzích nebude možné Aplikaci užívat. Za funkčnost Aplikací ve starších verzích neneseme odpovědnost. Totéž může platit pro operační systém, pokud vám Aplikace poskytneme prostřednictvím zvláštního klienta.
5. Jak je to s placením a předplatným
5.1. Odměna. Na Webu si můžete vybrat z variant Předplatného. U většiny variant je uveden poplatek, který se nám za Předplatné zavazujete hradit („Odměna“). Předplatné a Odměna jsou uvedené v ceníku, který najdete na Webu dané Aplikace. Způsob výpočtu výše Odměny je vždy uveden na Webu, přičemž některé varianty Předplatného mohou být dostupné i zdarma.
5.2. Období Předplatného. Odměna se hradí vždy za užívání Aplikací za konkrétní zvolené období, které bude zpravidla měsíční („Období“). Odměna se hradí vždy dopředu. První Období počíná dnem uzavření Smlouvy a následně se automaticky obnovuje vždy dle zvolené délky Období.
5.3. Roční Předplatné. V některých případech můžeme nabízet variantu zvýhodněných ročních Předplatných. Tím je myšlen náš závazek poskytnout Aplikaci a váš závazek hradit Odměnu 12 po sobě jdoucích Období. V případě, že jste se zavázali k ročnímu Předplatnému a dojde k ukončení Období či Smlouvy z důvodů na vaší straně, jsme oprávněni po vás požadovat doplacení Odměny za všechny zbylá Období, ke kterým jste se zavázali.
5.4. Změny Předplatného z naší strany. Odměnu za Předplatné a funkcionality jednotlivých variant Předplatného jsme oprávněni měnit (to se týká zejména modulů), a to i když jsme spolu uzavřeli individuální Smlouvu dle 1.5 těchto Podmínek. Tyto změny nemají vliv na již uhrazené Předplatné a budeme vás o nich informovat nejpozději 15 dnů před skončením Období přímo v Aplikacích a/nebo prostřednictvím e-mailu. Pokud uhradíte Odměnu za další Období, bereme to tak, že se změnami souhlasíte. V případě, že čerpáte roční Předplatné ve smyslu odst. 5.3 Podmínek, projeví se změna až po ukončení ročního závazku.
5.5. Platební metody. Pro uhrazení Odměny si zvolíte požadovanou platební metodu. Seznam dostupných platebních metod je vždy dostupný na Webu. Berete na vědomí, že zpracování plateb provádí třetí strany (poskytovatelé platebních služeb) a může se řídit zvláštními podmínkami. Platební metody a jejich poskytovatele můžeme libovolně měnit. Běžně budeme nabízet rychlý bankovní převod a platbu kartou.
5.6. Ukončení Předplatného. Předplatné můžete zrušit v Admin Účtu, po zrušení Předplatného však budete mít k zvolené variantě Předplatného přístup až do konce daného Období nebo po dobu zbývajících období u ročního Předplatného.
5.7. Změna Předplatného z vaší strany. Pokud se rozhodnete, že chcete změnit Předplatné (např. změnit počet Účtů nebo objem dat, který chcete do Aplikací vkládat) můžete tak učinit z vašeho Admin Účtu. Změny mají následující účinek:
a) Pokud se jedná o Předplatné za nižší Odměnu, bude změna Předplatného účinná od začátku příštího Období (Příklad: pokud jste od uzavření Smlouvy v půlce března zaplatili na měsíc za 2 Účty, ale za 14 dnů se rozhodli, že je nevyužijete, Odměnu vám nevrátíme, pokud ale změníte Předplatné, od půlky dubna budete platit už jen za jeden Účet);
b) Pokud se jedná o Předplatné za vyšší Odměnu, projeví se tato změna okamžitě, přičemž nám vznikne v tento okamžik nárok na uhrazení rozdílu v Odměně mezi variantami Předplatného od okamžiku změny do konce Období. (Příklad: Máte 2 Účty. Nastoupí k vám nový kolega, vy změníte Předplatné – třeba 15. dubna – tím, že přidáte Účet. Taková změna je účinná ihned – Odměna se počítá poměrnou částí Odměny za nově aktivovaný Účet. Zaplatíte tedy předplatné za 2 Účty za celý měsíc a za 1 účet pouze za půl měsíce).
5.8. Rozšíření modulů. Odměna za užívání rozšiřujících modulů je zpoplatněna částkou dle aktuálního platného ceníku v okamžiku aktivace vybraného modulu.
5.9. DPH. Odměnu na Webu máme uvedenou bez DPH a spolu s Odměnou vám můžeme účtovat DPH v souladu s právními předpisy.
5.10. Vrácení Odměny. Pokud neuvádíme v Podmínkách jinak, je Odměna za nevyužitou část Předplatného nevratná.
6. Dostupnost aplikací a změny
6.1. Nedostupnost Aplikací. Při poskytování Aplikací se snažíme o jejich co největší dostupnost – nemůžeme však zaručit, že budou dostupné nepřetržitě bez jakýchkoli výpadků.
6.2. Výjimky z Provozní doby. Berete na vědomí, že za účelem provádění zásahů do Aplikací je občas nutné Aplikace dočasně vyřadit z provozu („Odstávka“). Takové Odstávky se nepovažují za nedostupnost Aplikace, pokud jsou prováděny:
a) v servisních oknech, které jsou v pracovních dnech plánovány mimo běžnou pracovní dobu obvykle v pozdních nočních hodinách (22:00 – 06:00) či o víkendech a Objednatel je o nich vždy v předstihu informován oznámením v uživatelském rozhraní Aplikací.
b) v mimořádných případech na základě písemné dohody s Objednatelem.
6.3. Podpora. Pokud při používání Aplikací narazíte na nějaký problém nebo vadu, ozvěte se nám. Podporu poskytujeme zdarma a v českém jazyce. Kontakty naleznete na Webu nebo přímo v Aplikacích v centru nápovědy. Případně využijte e-mail podpora@growy.cz
6.4. Nezbytné aktualizace. Aplikace se snažíme stále rozvíjet. Konkrétní aktualizace ani jejich frekvenci ale nemůžeme garantovat. Po dobu trvání Smlouvy budeme poskytovat aktualizace, které jsou nezbytné pro fungování Aplikací.
6.5. Provedení aktualizace. Jelikož vám Aplikace poskytujeme v režimu SaaS, aktualizaci provedeme její instalací na našich serverech. Nemáte nárok na využívání určité verze Aplikace.
6.6. Změny Aplikace. Aplikace můžeme z libovolného důvodu, bez předchozího upozornění a dle svého uvážení měnit (aktualizovat, upravovat, odstraňovat funkce či je dočasně přestat poskytovat). Pokud na základě takové změny nebude možné užívat dále Aplikace k účelu, k jakému bylo možné je užívat, máte právo ukončit Smlouvu dle čl. 10 Podmínek. Vždy se však budeme snažit Aplikace zlepšovat a o potenciálně negativní změně vám dát vědět s předstihem.
6.7. Vrácení Odměny. V případě ukončení Smlouvy z důvodu nemožnosti užívat Aplikace dle odst. 6.6. nebo změny podmínek dle odst. 12.7. máte nárok na vrácení poměrné části Odměny za Období, kdy jste nemohli Aplikace využívat.
7. Licence a další práva duševního vlastnictví
7.1. Vlastnictví. Veškerá práva k Aplikacím, včetně autorských práv k obsahu, ochranných známek a dalších práv, patří nám nebo třetím stranám, se kterými máme případně uzavřenou licenční či obdobnou smlouvu.
7.2. SaaS. Aplikace jsou poskytované v režimu SaaS (software as a service). To znamená, že získáváte pouze přístup k Aplikacím v souladu s těmito Podmínkami. Nezískáváte samotný software tvořící Aplikace ani jeho kopii, a tím pádem ani licenci k němu.
7.3. Licence. V případě, že společně obě smluvní strany anebo jakýkoliv závazný orgán dospějí k závěru, že k poskytování služeb prostřednictvím Aplikací nebo jednotlivé aplikace je zapotřebí licence, udělíme vám odvolatelnou, nevýhradní, nepřenosnou, nepřevoditelnou, územně neomezenou licenci k užívání Aplikací nebo jednotlivé aplikace pro omezený či neomezený počet uživatelů (dle konkrétní varianty Předplatného), a to výhradně pro popsaný způsob užívání Aplikací nebo jednotlivé aplikace a v rozsahu zpřístupněných funkcionalit, tj. způsobem stanoveným těmito Podmínkami („Licence„). Licence je udělována na dobu trvání Smlouvy. Pro vyloučení všech pochybností uvádíme, že Licence nezahrnuje povolení Aplikace ani jednotlivou aplikaci poskytnout k dalšímu šíření, reprodukci, změnám nebo opětovnému publikování (včetně sdělování veřejnosti prostřednictvím internetu), přístupu, kopírování v jakékoli formě spojených. Licenci nesmíte postoupit nebo k ní poskytnout sublicenci. Licence se případně použije i tehdy, pokud určitou část z Aplikací instalujete na svoje zařízení (např. pokud vám zpřístupníme klienta k instalaci na počítači či mobilní zařízení, prostřednictvím kterého budete k Aplikacím nebo jednotlivé aplikaci přistupovat.
7.4. Další software a dokumentace. Pokud vám spolu s Aplikacemi poskytujeme i další software nebo dokumentaci Aplikace, platí pro jejich užívání stejné podmínky. Výjimkou je software třetích stran („Software třetích stran“), jehož propojení s Aplikací umožňujeme prostřednictvím API.
7.5. Poskytování Aplikací. Tyto Podmínky se použijí i tehdy, pokud se rozhodneme vám Aplikace poskytovat jiným způsobem než prostřednictvím Webu (např. formou stažení aplikace na mobilní telefon nebo jiné zařízení). Tyto další aplikace se však řídí vlastními licenčními ustanoveními, dostupnými z příslušných aplikačních tržišť.
7.6. Práva k podnětům. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že veškeré dotazy, připomínky, návrhy, nápady, zpětná vazba nebo jiné informace týkající se Aplikací („Podněty„), které nám poskytnete, nejsou důvěrné a stávají se naším výhradním vlastnictvím. Budeme tak vlastnit výhradní práva, včetně neomezené licence na veškeré duševní vlastnictví, a jsme oprávněni tyto Podněty neomezeně používat a šířit k jakémukoli zákonnému účelu, komerčnímu či jinému, bez poskytnutí jakéhokoliv uznání nebo náhrady. Udělujete nám výhradní a neomezenou licenci k jakýmkoli takovým Podnětům, vzdáváte se práva na jakýkoli druh odměny a zároveň zaručujete, že veškeré takové Podněty jsou vaším původním výtvorem anebo že máte právo takové Podněty poskytnout. Zároveň souhlasíte s tím, že vůči nám nebude disponovat žádným nárokem či postihem, týkajícím se jakéhokoliv našeho údajného nebo skutečného porušení nebo zneužití práva k Podnětům.
8. Zálohování a export dat a limity užívání aplikací
8.1. Pravidelné zálohy. Provádíme každodenní zálohy dat, které do Aplikací ukládáte. V případě problémů, jako je ztráta dat nebo jejich poškození například na základě neodborného zásahu z vaší strany, můžeme na základě vaší žádosti zpětně obnovit data z těchto záloh, abychom minimalizovali dopad na vaši činnost.
8.2. Obnova dat ze zálohy. Máte právo nás požádat o obnovení dat ze zálohy, a to zasláním žádosti na
e-mailovou adresu: podpora@growy.cz, kdy vám tento požadavek písemně potvrdíme na e-mail, který máte uvedený v Admin Účtu, a to bezodkladně.
8.3. Kdy je možné data obnovit. Zálohy dat jsou garantované z naší strany po dobu 30 dní nazpět od přijetí a potvrzení požadavku na obnovení dat.
8.4. Export dat. Máte právo nás požádat o export svých dat v databázovém formátu a to zasláním žádosti na e-mailovou adresu: podpora@growy.cz. Žádost vám písemně potvrdíme na e-mail, který máte uveden v Admin Účtu.
8.5. Ověření žádosti. Pokud nás požádáte o obnovu dat nebo export, tak si nejdříve ověříme, že k tomu máte oprávnění. Bezpečnost vašich dat je pro nás prioritou.
8.6. Odměna za poskytnutí zálohy a exportu. Protože nás poskytnutí zálohy a export dat stojí čas a práci, účtujeme si za ní částku dle ceníku uvedeného na Webu.
8.7. Počet záznamů. Pro garanci stabilního provozu pro všechny zákazníky jsou stanoveny maximální limity užívání každé z Aplikací. Limity jsou uvedené u konkrétních variant Předplatného na Webu. Pokud byste počet záznamů překročili, dáme vám vědět a můžeme se domluvit na individuálním řešení, včetně stanovení odpovídající Odměny za navýšení těchto limitů.
9. Odpovědnost za újmu
9.1. Odpovědnost za vady. Tímto berete na vědomí, že Aplikace a jakýkoli související produkt a/nebo dokumentace jsou poskytovány „tak, jak jsou“, a to v maximálním rozsahu povoleném zákonem. S výjimkou případů uvedených v odst. 6.3 těchto Podmínek, nejsme povinni poskytovat jakoukoli podporu. V rozsahu nám povoleným zákonem nejsme povinni pokračovat v poskytování a/nebo aktualizaci. Nemůžeme zaručit, že Aplikace neporušuje některé lokální zákony či předpisy, které se na vás mohou vztahovat. Výslovně uvádíme, že změna nebo odebrání funkcionality v Aplikacích se nepovažuje za vadu, pokud je změna či odebrání funkcionality provedeno v souladu s odst. 6.6 Podmínek.
9.2. Nároky z vad. V případě, že Aplikace nefungují v souladu s touto Smlouvou, máte možnost uplatnit nároky z vad. V případě takových vad máte nárok buď (a) na slevu z Odměny anebo (b) ukončení Smlouvy. Volbu nároku provádíme my.
9.3. Vyloučení odpovědnosti. V maximálním rozsahu povoleném zákonem souhlasíte s tím, že nebudeme vám ani žádné jiné osobě či subjektu, který si prostřednictvím vás činí nárok, odpovídat za jakékoli přímé nebo nepřímé škody, včetně ušlého zisku nebo za jiné škody či újmu („Újma“), přičemž je nerozhodné, zda vznikly na základě poskytování Aplikací, ze zákona nebo jinak, či zda vznikly na základě nemožnosti přístupu k Aplikacím anebo nemožnosti jejího používání během jakéhokoli výpadku, odstávky nebo přerušení, a to bez ohledu na to, zda bylo možné škody předvídat a zda jsme byli na možnost vzniku takových škod upozorněni či nikoli.
9.4. Soulad s lokálními předpisy. Nezaručujeme, že Aplikace budou vhodné nebo dostupné pro všechny země. Pokud užíváte Aplikace používáte v zemi, ve které je užívání Aplikací v rozporu s místními právními předpisy, jste plně odpovědni za jejich případné porušení.
9.5. Služby poskytované třetími stranami. Vyhrazujeme si právo pro některé plnění dle této Smlouvy využívat třetí strany, tj. např. poskytovatele hostingu, platebních služeb, informačních a komunikačních služeb, analytických služeb, reklamních služeb a platforem. Pokud jsou některé z výše uvedených služeb poskytovány třetími stranami, mohou se na vás vztahovat smluvní podmínky těchto třetích stran.
9.6. Software třetích stran. Neodpovídáme za Software třetích stran, který prostřednictvím API propojíte (nebo my na váš pokyn propojíme) s Aplikacemi. Odpovědnost za funkčnost Software třetích stran a za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti s jeho užívání nese poskytovatel daného Software třetích stran.
9.7. Příklady vyloučení odpovědnosti. Pro vyloučení všech pochybností uvádíme, že nepřebíráme žádnou odpovědnost za:
a) jakýkoli neoprávněný přístup k našim zabezpečeným serverům a/nebo k jakýmkoli osobním údajům a/nebo finančním informacím na nich uloženým nebo jejich použití;
b) jakékoli přerušení nebo ukončení přenosu dat do Aplikací nebo z Aplikací;
c) jakékoli platby, transakce nebo převody, které provedete. Za tyto (transakční) služby odpovídají poskytovatelé platebních služeb;
d) jakékoliv nároky, které mohou vzniknout třetím osobám či vaším zákazníkům na základě služeb, které jim poskytujete;
e) nemožnost používat některou z Aplikací a/nebo její součásti, pokud nevlastníte vhodné a dostatečné softwarové nebo hardwarové vybavení;
f) jakoukoliv Újmu, která vznikne na základě vašeho porušení Podmínek.
9.8. Omezení odpovědnosti. Naše celková kumulativní odpovědnost za Újmu v důsledku nebo v souvislosti s poskytováním Aplikací nepřekročí výši Odměny, kterou jste nám zaplatili po dobu trvání Smlouvy.
9.9. Nárok na odškodnění. Zavazujete se odškodnit nás, stejně jako naše zástupce, zaměstnance, vedoucí pracovníky, ředitele, nástupce a/nebo postupníky v případě, že dojde ke vzniku jakékoliv ztráty, škody, či jiného nároku uplatněného třetí stranou v důsledku:
a) vašeho využívání Aplikací;
b) vašeho porušení Smlouvy nebo Podmínek;
c) nepravdivosti provedených prohlášení či záruk vámi poskytnutých;
d) vašeho porušení práv třetích stran, tj. mimo jiné nároků vyplývajících z pomluvy, narušení soukromí, porušení autorských práv, porušení ochranných známek nebo jakýchkoli jiných nároků;
e) úmyslného jednání vedoucímu k poškození naší společnosti; a/nebo
f) vašeho jednání vůči jakémukoliv jinému uživateli Aplikací.
9.10. Povinnost spolupráce. Bez ohledu na výše uvedené si vyhrazujeme právo se na vaše náklady bránit veškerým nárokům, za které jste povinni nás odškodnit, a vy souhlasíte s tím, že s námi budete na své náklady při obhajobě takových nároků spolupracovat. Vynaložíme přiměřené úsilí, abychom vás informovali o každém takovém nároku, žalobě nebo řízení, které je předmětem tohoto odškodnění, jakmile se o něm dozvíme.
9.11. Nevylučitelná odpovědnost. Omezení odpovědnosti se nevztahuje na škody způsobené naší hrubou nedbalostí, zlou vírou nebo úmyslným či záměrným jednáním.
9.12. Součinnost. Zavazujete se nám poskytnout nezbytnou součinnost, pokud je to potřeba pro poskytování Aplikací či plnění naších povinností dle Podmínek. V případě, že nemůžeme plnit dle této Smlouvy z důvodu nedostatku součinnosti, přestože jsme vás na potřebu součinnosti předem či na nedostatek součinnosti následně písemně upozornil, nemůžeme být v prodlení a ani neodpovídáme z případnou Újmu tím vzniklou.
10. Zánik smlouvy
10.1. Na dobu neurčitou. Smlouvu uzavíráme na dobu neurčitou. K zániku Smlouvy dochází v následujících situacích:
a) výpovědí;
b) odstoupením;
c) vašim rozhodnutím ukončit Předplatné a smazat Admin Účet;
d) našim rozhodnutím smazat Admin Účet dle čl. 4.6;
e) pokud dojde ke zrušení Growy nebo vás, jakožto právnické osoby, s likvidací.
10.2. Výpověď. Můžeme Smlouvu ukončit kdykoli a z jakéhokoli důvodu nebo bez uvedení důvodu výpovědí zaslanou druhé straně formou písemné výpovědi (tj. včetně e-mailu), a to s tří měsíční výpovědní dobou, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena, za předpokladu, že Smlouva není před uplynutím výpovědní lhůty ukončena jiným způsobem. Vypovíme-li Smlouvu dle tohoto odstavce, máte nárok na vrácení Odměny za zbývající část Období.
10.3. Vaše odstoupení. Jste oprávněni od Smlouvy odstoupit tehdy, pokud zvlášť závažným způsobem porušíme naše povinnosti dle Smlouvy nebo Podmínek. V takovém případě máte nárok na vrácení Odměny za zbývající část Období.
10.4. Naše odstoupení. Jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy, pokud zvlášť závažným způsobem porušíte vaše povinnosti dle Smlouvy nebo dle Podmínek. To platí zejména tehdy, pokud porušíte povinnosti dle následujících ustanovení Podmínek:
a) odstavec 1.6. (nedostatek zástupčího oprávnění);
b) čl. 2 (pravidla užívání Admin Účtu a Účtů);
c) odst. 4.5 (zakázané užití Aplikací);
d) čl. 7 (porušení našich práv duševního vlastnictví).
10.5. Účinky odstoupení. Odstoupení, ať už z vaší či naší strany, je účinné okamžikem doručení písemného oznámení (vč. e-mailu) druhé straně s uvedením důvodu odstoupení. Odstoupení je účinné pouze do budoucna, již uhrazené a poskytnuté plnění si tedy nevracíme.
10.6. Ukončení Předplatného, smazání Admin Účtu. V Admin Účtu můžete ukončit svoje Předplatné, případně smazat svůj Admin Účet. Toto vaše rozhodnutí považujeme za ukončení Smlouvy. V případě ukončení Předplatného vám budou Aplikace dostupné po zbytek Období. V případě smazání Admin Účtu Smlouva končí okamžikem vašeho potvrzení kliknutím na tlačítko sloužící ke smazání Admin Účtu. Berete na vědomí, že zrušení Účtu (tedy nikoliv Admin Účtu) nemá vliv na trvání Smlouvy.
10.7. Neaktivita. Admin Účet můžeme zrušit, pokud je neaktivní déle než 3 měsíce a pokud nemáte aktivované žádné placené Předplatné.
11. Osobní údaje a DSA
11.1. Ochrana osobních údajů. My i vy se zavazujeme dodržovat všechny platné požadavky právních předpisů na ochranu osobních údajů, tedy nařízení GDPR a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Způsob, jakým zpracováváme vaše osobní údaje je popsán v Zásadách zpracování osobních údajů, dostupných na Webu zde https://growynet.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/ a https://growycrm.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/
11.2. Smlouva o zpracování osobních údajů. Pokud při plnění svých povinností pro vás a vaším jménem zpracováváme jakékoli osobní údaje, (i) jste pro účely právních předpisů o ochraně osobních údajů správcem a my zpracovatelem; anebo (ii) jste pro účely právních předpisů o ochraně osobních údajů zpracovatelem a my dalším zpracovatelem. Takové zpracování osobních údajů se řídí Podmínkami zpracování osobních údajů. Podmínky zpracování osobních údajů tvoří Přílohu č. 1 těchto Podmínek.
11.3. Regulace DSA: Jelikož jsme podle předpisů EU poskytovatel „zprostředkovatelské služby“ a provozujeme „hosting“, jsme mimo jiné povinni dodržovat některé zvláštní regulace Evropské unie. Mezi tyto regulace patří Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb („DSA“). Tento odstavec uvádí důležité informace o našich právech a povinnostech dle DSA:
a) Za účelem komunikace ve smyslu DSA je možné využít kontakty uvedené v těchto Podmínkách. Na uvedených kontaktech je možné s námi komunikovat česky a anglicky;
b) Neprovádíme aktivní monitorování obsahu, který je do Aplikací vkládán. Zároveň vložený obsah nikdy sami neměníme. Můžeme však tento obsah před jeho zveřejněním nebo i později namátkově kontrolovat, případně provést jeho kontrolu po upozornění příslušnými orgány, uživateli nebo jinými osobami. Cílem takové kontroly je zjistit, jestli daný obsah neporušuje Smlouvu (včetně Podmínek) nebo obecně závazné právní předpisy. Pokud zjistíme, že došlo k porušení, můžeme takový obsah nezveřejnit, skrýt nebo odstranit;
c) Pokud skryjeme nebo odstraníme nezákonný nebo závadný obsah dle písm. a), budeme o tom vás a případně i konkrétní uživatele Aplikací informovat e-mailem. Pokud s tímto postupem nebudete souhlasit, můžete se proti němu ohradit e-mailem do 15 dnů od informování. Následně své rozhodnutí do 30 dnů přezkoumáme a rozhodnutí vám oznámíme e-mailem. Proti tomuto rozhodnutí není možné se odvolat nebo podat jiný opravný prostředek;
d) Pokud vy nebo uživatelé Aplikací považujete určitý obsah publikovaný v rámci Aplikací za nezákonný, můžete nám to sdělit e-mailem. Za tím účelem doporučujeme použít vzorový formulář přístupný z Webu. Po obdržení takového sdělení potvrdíme jeho přijetí. Bez zbytečného odkladu budeme oznamovatele informovat o svém rozhodnutí, včetně informací o možnosti podání námitek proti rozhodnutí. Všechna sdělení obsahující nezbytné informace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, s maximální péčí a objektivně;
e) Pro kontrolu nebo vyhodnocování nezákonného obsahu nevyužíváme žádné automatizované rozhodování ani rozhodování založené na algoritmech. Využíváme pouze lidský přezkum. Obsah v rámci Aplikací nijak nemoderujeme.
12. Závěrečná ustanovení
12.1. Nástupnictví a nepřevoditelnost. Smlouva zavazuje vás a vaše právní nástupce. Bez našeho výslovného písemného souhlasu nesmíte Smlouvu postoupit na žádnou jinou stranu, přičemž nemáme žádnou povinnost souhlas dle tohoto článku udělit. Jsme oprávněni kdykoli postoupit jakákoli nebo všechna svá práva a povinnosti na jakoukoli třetí stranu.
12.2. Rozhodné právo. Smlouva a Podmínky se řídí právním řádem České republiky.
12.3. Řešení sporů. Pokud mezi námi dojde k nějakému sporu, budeme ho nejprve řešit smírně. Až pokud se to nepodaří, bude se takový spor řešit u soudů České republiky. Pokud bude věcně příslušným k projednání sporu okresní soud, bude spor mezi stranami rozhodovat Okresní soud v Českých Budějovicích. V případě věčné příslušnosti u krajského soudu, bude spor rozhodovat Krajský soud v Českých Budějovicích.
12.4. Elektronická komunikace. Veškerou písemnou korespondenci si můžeme doručovat prostřednictvím elektronické pošty. Vám ji budeme zasílat na e-mailovou adresu uvedenou v Admin Účtu. Totéž platí pro vyplnění jakéhokoliv formuláře na našem Webu, i to považujeme za písemnou formu.
12.5. Vyloučená ustanovení. Strany výslovně vylučují použití § 1799 a 1800 zákona. č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, týkající se uzavírání smluv adhezních a překvapivých doložek.
12.6. Přílohy. Nedílnou součástí Podmínek a tím i Smlouvy jsou Zásady zpracování osobních údajů, které tvoří Přílohu č. 1 Podmínek a zároveň jsou dostupné zde: https://growynet.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju/ a https://growycrm.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju/
12.7. Změny Podmínek. Podmínky můžeme čas od času v přiměřeném rozsahu změnit, zejména v případě změn Aplikací nebo právních předpisů. O každé změně Podmínek vás budeme informovat vždy nejméně 15 dnů před účinností takových změn prostřednictvím e-mailu a/nebo prostřednictvím oznámení v Aplikacích. Máte právo odmítnout změny Podmínek, a to formou písemného oznámení. To má za následek ukončení poskytování dané Aplikace dle těchto Podmínek k okamžiku účinnosti změny Podmínek. Zároveň vám bude vrácena Odměna za případné nevyužité Období. Pokud budete pokračovat v používání dané Aplikace po datu účinnosti změny, má se za to, že jste se změnami souhlasili.
Tyto Podmínky jsou účinné od 14.02.2025