Řešte nehody dřív, než se změní ve zbytečný problém

Nehody se stávají, otázkou je, jak rychle na ně zareagujete. Modul Hlášení incidentů vám pomůže být vždy o krok napřed.

„Nehody se hlásí pozdě nebo vůbec. Jak jednat včas?"

Ve spoustě firem se incidenty hlásí nejasně, pozdě nebo vůbec. Problémy zapadnou, reakce váznou a následky bývají zbytečně velké. Modul Hlášení incidentů přináší jasný a digitální systém, díky kterému se neztratí žádný problém.

Growy NET
Současný stav
Incidenty se nehlásí včas nebo vůbec
Papírové formuláře se ztrácí nebo neřeší
Není jasné, kdo a kdy co hlásil
Zpožděné reakce na problémy
Chybí jednotný přehled pro řešitele
Chybí dohledatelnost a jasný záznam
Growy NET
Okamžité hlášení z mobilu nebo webu
Digitální formulář se sledováním stavu
Jasný přehled o hlášení
Reálná data pro rychlou reakci a priorizaci
Přehledy pro zaměstnance i řešitele
Kompletní historie a doklad pro audity

Přesvědčte se, že i krizové situace můžete zvládat s přehledem

Proč řešit incidenty až ve chvíli, kdy je pozdě? Podívejte se, jak může vypadat systém, který přináší klid a pořádek do každodenního provozu.

Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image
Gallery Image

Funkce, které vám ušetří
čas a starosti

Rychlé nahlášení problému

Zaměstnanec vybere typ incidentu, popíše situaci a odešle hlášení během pár vteřin.

Odhalení opakovaných incidentů

Díky centrálnímu přehledu snadno rozpoznáte problémy, které se ve firmě objevují opakovaně.

Přiřazení odpovědnému řešiteli

Systém automaticky pošle hlášení správné osobě podle nastavení – bez zbytečného přeposílání.

Přehledný stav každého incidentu

Barevné rozlišení ukazuje, v jaké fázi se hlášení nachází – od odeslání až po uzavření.

Přehled hlášení

Každý zaměstnanec vidí své podané incidenty, jejich stav i přiděleného řešitele.

Okamžité notifikace

Odpovědné osoby dostávají upozornění ihned po odeslání incidentu.